FAQ

Na čo môžem použiť spotrebiteľský úver od PROFI CREDIT?

Naše spotrebiteľské úvery môžete použiť prakticky na čokoľvek. Nie sú účelovo viazané, záleží teda len na Vás, čo si za peniaze z našej pôžičky zadovážite.

Kde môžem požiadať o úver?

Môžete si vyplniť on-line formulár na našich internetových stránkach. Na základe informácií, ktoré nám poskytnete, sa pre Vás pokúsime vytvoriť online ponuku.

Koľko peňazí mi požičiate?

V závislosti od výšky Vášho príjmu Vám môže byť poskytnutý Spotrebiteľský úver vo výške od 300 € do 1 400 €.

Aká je výška úrokov?

Na našej stránke nájdete kalkulačku, ktorá podľa Vami požadovaných parametrov úveru vypočíta maximálnu hodnotu RPMN a úrokovú sadzbu pre daný Spotrebiteľský úver.

Aké doklady musím predložiť, aby som mohol získať od PROFI CREDIT, Slovakia, s. r. o. úver?

Pre poskytnutie Spotrebiteľského úveru sa vyžadujú nasledovné doklady, ktoré v klientskej zóne nahráte elektronicky:

  • občiansky preukaz
  • výpis z bankového účtu za posledný mesiac

Akou formou mi budú peniaze vyplatené, ako budem splácať?

PROFI CREDIT robí všetku výplatu pôžičiek a úverov bezhotovostným spôsobom, prevodom peňazí na Váš účet. Pôžičku môžete splácať napr. bankovým prevodom.

Ako dlho trvá schválenie úveru?

V prípade, že všetko zvládnete bez problémov online, je možné úver schváliť a odoslať požadovanú sumu na Váš účet už do 3 hodín.

Môžem k zmluve o spotrebiteľskom úvere uzavrieť poistenie schopnosti splácať?

K zmluve o spotrebiteľskom úvere ponúkame možnosť dobrovoľného poistenia schopnosti splácať úver. Všetko o poistení sa dočítate tu.

Ako mám postupovať, keď som zmenil bydlisko, korešpondenčnú adresu?

Oznámte nám zmenu adresy čo najskôr. Zašlite nám nejaký doklad potvrdzujúci zmenu adresy: doklad o svojom novom bydlisku, doklad o zaplatení nájmu, doklad o zaplatení SIPO, faktúru za plyn, vyúčtovanie telekomunikačných poplatkov alebo výpis z katastra nehnuteľností.

Čo mám robiť, keď som zmenil/a meno?

V takom prípade nám zašlite kópie sobášneho listu a nového občianskeho preukazu, z ktorých budú zrejmé uvedené zmeny.

Čo mám robiť, keď som v omeškaní a nemôžem uhradiť splátku?

Ak ste sa dostali do situácie, keď nebudete môcť uhradiť splátku, kontaktujte bez meškania prideleného viazaného finančného agenta, ktorý s Vami prediskutuje vzniknutú situáciu a navrhne najlepší postup, ako vzniknutú situáciu riešiť.

Splátku som už uhradil, napriek tomu som dostal upomienku, čo mám robiť?

Kontaktujte, prosím, naše oddelenie služieb klientom a zašlite nám potvrdenie úhrady splátky (najlepšie faxom alebo poštou). Postačí nám kópia uhradenej zloženky alebo kópie výpisu z účtu. Ak ani potom nebude platba dohľadaná, je nutné podať reklamáciu na mieste, kde ste splátku zaplatili.

Najrýchlejšia pôžička na trhu!

Požičajte si online z pohodlia domova