FAQ

Na čo môžem použiť spotrebiteľský úver od PROFI CREDIT?

Naše spotrebiteľské úvery môžete použiť prakticky na čokoľvek. Nie sú účelovo viazané, záleží teda len na Vás, čo si za peniaze z našej pôžičky zadovážite.

Kde môžem požiadať o úver?

Môžete si vyplniť on-line formulár na našich internetových stránkach. Na základe informácií, ktoré nám poskytnete, sa pre Vás pokúsime vytvoriť online ponuku.

Koľko peňazí mi požičiate?

V závislosti od výšky Vášho príjmu Vám môže byť poskytnutý Spotrebiteľský úver vo výške od 300 € do 1 400 €.

Aká je výška úrokov?

Na našej stránke nájdete kalkulačku, ktorá podľa Vami požadovaných parametrov úveru vypočíta maximálnu hodnotu RPMN a úrokovú sadzbu pre daný Spotrebiteľský úver.

Aké doklady musím predložiť, aby som mohol získať od PROFI CREDIT, Slovakia, s. r. o. úver?

Pre poskytnutie Spotrebiteľského úveru sa vyžadujú nasledovné doklady, ktoré v klientskej zóne nahráte elektronicky:

  • dva doklady totožnosti (občiansky preukaz a vodičský preukaz, prípadne cestovný pas)

Prečo vám potrebujem zaslať zo svojho bankového účtu platbu 0,01 €?

Platba vo výške 0,01 € slúži na overenie, či bankový účet uvedený v žiadosti o úver patrí skutočne Vám. Túto povinnosť overenia majiteľa účtu nám ukladá zákon. Táto platba Vám bude samozrejme vrátená, slúži výhradne na osobnú identifikáciu.

Akou formou mi budú peniaze vyplatené a ako budem splácať?

PROFI CREDIT robí všetku výplatu pôžičiek a úverov bezhotovostným spôsobom, prevodom finančných prostriedkov na Váš účet. Pôžičku môžete splácať napr. bankovým prevodom. Odporúčame Vám však nastaviť si trvalý príkaz, aby ste sa tak vyhli problémom v prípade meškania s úhradou splátky.

Ako dlho trvá schválenie úveru?

V prípade, že všetko zvládnete bez problémov online, je možné úver schváliť a odoslať požadovanú sumu na Váš účet už do 3 hodín.

Môžem k zmluve o spotrebiteľskom úvere uzavrieť poistenie schopnosti splácať?

K zmluve o spotrebiteľskom úvere ponúkame možnosť dobrovoľného poistenia schopnosti splácať úver. Všetko o poistení sa dočítate tu.

Ako mám postupovať, keď som zmenil bydlisko, korešpondenčnú adresu?

Oznámte nám zmenu adresy čo najskôr. Zašlite nám nejaký doklad potvrdzujúci zmenu adresy: doklad o svojom novom bydlisku, doklad o zaplatení nájmu, doklad o zaplatení SIPO, faktúru za plyn, vyúčtovanie telekomunikačných poplatkov alebo výpis z katastra nehnuteľností.

Čo mám robiť, keď som zmenil/a meno?

V takom prípade nám zašlite písomnú Vami podpísanú žiadosť spolu s kópiou sobášneho listu a nového občianskeho preukazu, z ktorých budú zrejmé uvedené zmeny.

Čo mám robiť, keď som v omeškaní a nemôžem uhradiť splátku?

Ak ste sa dostali do situácie, keď nebudete môcť uhradiť splátku, kontaktujte bez meškania našu spoločnosť písomne prípadne telefonicky. Budeme sa spolu s Vami snažiť vzniknutú situáciu čo najrýchlejšie riešiť a navrhneme  Vám ten najlepší postup, ako vzniknutú situáciu riešiť.

Splátku som už uhradil, napriek tomu som dostal upomienku, čo mám robiť?

Kontaktujte našu infolinku a zašlite nám potvrdenie úhrady splátky (najlepšie mailom). Postačí nám kópia uhradenej zloženky alebo kópie výpisu z účtu. Ak ani potom nebude platba dohľadaná, je nutné podať reklamáciu na mieste, kde ste splátku zaplatili.

Najrýchlejšia pôžička na trhu!

Požičajte si online z pohodlia domova